DISC-expert

Ontdek de kracht van DISC voor jezelf of voor jouw bedrijf!

DISC de sleutel tot succes!

Wil jij de communicatie, samenwerking en productiviteit binnen je team of bedrijf naar een hoger niveau tillen? Of wil je als individu beter begrijpen hoe jij en anderen communiceren, zodat je sterker in je werk en relaties staat?

Door te begrijpen hoe mensen denken, handelen en communiceren, kun je een privé- of werkomgeving creëren waarin iedereen floreert, elkaar begrijpt en conflicten worden voorkomen. Stel je voor dat je gezins- of teamleden moeiteloos met elkaar samenwerken, omdat ze elkaars voorkeursstijlen begrijpen en waarderen

Met DISC krijg je waardevol inzicht de gedragsstijlen en communicatievoorkeuren van de ander. Of je nu een leidinggevende, teamlid of zelfstandig (professional) bent—het begrijpen van hoe mensen denken, handelen en communiceren heeft verschillende voordelen:

1. Verbeterde communicatie: Door inzicht te krijgen in de verschillende gedragsstijlen van medewerkers, kunnen communicatie uitdagingen worden verminderd. Teamleden leren elkaars communicatiestijl beter te begrijpen en kunnen effectiever met elkaar communiceren.
2. Verhoogde samenwerking : Het begrijpen van de verschillende persoonlijkheden en voorkeursstijlen van teamleden helpt bij het opbouwen van een positieve teamdynamiek. Het kan de samenwerking en synergie binnen het team vergroten.
3. Betere conflictbeheersing: Het bewustzijn van de verschillende gedragsstijlen kan helpen bij het voorkomen en beheren van conflicten binnen het team. Medewerkers kunnen leren hoe ze conflictsituaties effectief kunnen benaderen en begrip kunnen tonen voor elkaars perspectieven.
4. Verbeterd leiderschap: DISC biedt inzicht in leiderschapsstijlen en -voorkeuren. Dit kan helpen bij het ontwikkelen van effectief leiderschapsgedrag en het aanpassen van leiderschapsstijlen aan de behoeften van individuele teamleden.
5. Verhoogde productiviteit: Door de sterke punten en voorkeursstijlen van medewerkers te benutten, kan de productiviteit worden verhoogd. Taken kunnen worden toegewezen op basis van individuele sterke punten, wat leidt tot efficiënter werk en betere resultaten.
6. Betere klantrelaties: Door DISC toe te passen in klantinteracties, kunnen medewerkers beter inspelen op de behoeften en communicatiestijlen van klanten. Dit kan leiden tot verbeterde klantrelaties en klanttevredenheid.

Lees hier meer over DISC-trainingen

Ook individueel of als particulier een DISC rapport laten maken? Dat kan! Online, maar ook fysiek bij ons op kantoor.

Vraag hier meer info over Disctests


DOWNLOAD HIER DE DISC BROCHURE

D I S C

Gecertificeerd DISC professional

 
 
 
 
Opbellen
E-mail
Info